Ορόσημο για την ελληνική ιατρική: Έλληνας καθηγητής χειρούργησε ασθενή στην Αθήνα, ενώ βρισκόταν στην Ουχάν της Κίνας

Ένα σημαντικό ορόσημο για την ελληνική ιατρική καταγράφηκε πριν από λίγες ημέρες, όταν για πρώτη φορά ασθενής στην Ελλάδα υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση από γιατρό που βρισκόταν σε απόσταση περίπου 8.000 χιλιομέτρων, στην Κίνα…
Το PlusTV.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, φωτογραφίες και τυχόν ενημερώσεις, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →