← Επιστροφή στην αρχική

Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη που συνέθλιψε τον σκύλο στη Γαστούνη, ετοιμάζουν προσφυγή οι δικηγόροι της

Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη που συνέθλιψε τον σκύλο στη Γαστούνη, ετοιμάζουν προσφυγή οι δικηγόροι της

Το πρόστιμο επιβλήθηκε από τον διοικητή του αστυνομικού τμήματος Πηνειού - Η 60χρονη υποστήριζε πως δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει το ζώο και πως δεν αντιλήφθηκε ότι εκείνο είχε μείνει στη μέση του δρόμου

Το PlusTV.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, φωτογραφίες και τυχόν ενημερώσεις, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →