Μουντιάλ 2026: Το γράμμα που άφησε το Ιράν στα αποδυτήρια μετά την επεισοδιακή ισοπαλία με την Αίγυπτο

Όπως έκανε μετά το ματς με το Βέλγιο, έτσι κι έπειτα από αυτό με την Αίγυπτο, το οποίο είχε επεισοδιακό φινάλε, το Ιράν άφησε σημείωμα στα αποδυτήρια του γηπέδου. Οι Ιρανοί πήγαν στο Μουντιάλ 2026 με στόχο να εκπροσωπήσουν με τον …
Το PlusTV.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, φωτογραφίες και τυχόν ενημερώσεις, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →