Πεζεσκιάν: Χωρίς τους πυραύλους μας, το Ιράν θα είχε καταλήξει σαν τη Γάζα | Επικαιρότητα στο PlusTV.gr

Ο πρόεδρος του Ιράν, Μασούντ Πεζεσκιάν, τόνισε πως χωρίς το πρόγραμμα πυραύλων της χώρας, το Ιράν θα είχε την τύχη της Γάζας.
Το PlusTV.gr εμφανίζει τίτλο και απόσπασμα από RSS feed. Για το πλήρες κείμενο, φωτογραφίες και τυχόν ενημερώσεις, συνέχισε στην αρχική πηγή.
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στην πηγή →